20110303

kanske?


skulle jag ta och skala av allt på berget och göra som peter korn?
var på föreläsning med honom igår tillsammans med några andra bloggande nördar.
så himla inspirerande.
det är bra med föreläsningar och annat som ger inspiration...
jag har för att få mer av det gått med i mölndals trädgårdsnätverk och ska visa min trädgård i maj. huuu! ja, kan ju ha som tema samla ogräs-typ...
sen har jag även gått med i kungsbacka trädgårdsvänner. för att få ta del av alla roliga saker dom verkar hitta på.
komigennuråvåren!!!

4 kommentarer:

  1. Det är förstås en fråga om inställning, men just den här årstiden är väl trädgården som vackrast eftersom den blommar full av idéer och drömmar. Jag har också upptäckt Kungsbacka via deras toppenfina hemsida och den ger mycket inspiration. Synd att det är så långt bort...

    SvaraRadera
  2. Låter lite drastiskt att skala bort allt! Berätta mera, vad sa han?!

    Kul att du vill visa din trädgård! Själv så håller jag på att planera ett föredrag, gulp.

    Har ännu inte gått med i Kungsbacka trädgårdsvänner fast jag tänkt göra det i flera år. Det har väl kommit nåt annat i vägen.


    Jättehärlig bild! Längtar efter dagar när man slipper ytterkläder!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig bild! Snart, snart är solen och värmen här!

    Cilla♥

    SvaraRadera
  4. Åh, vad synd att jag inte kunde vara med igår. Det hade varit kul att få lite inspiration. Men nu kom det annat mellan...

    Kul att du har gått med i Kba trädgårdsvänner, de verkar hitta på en massa skoj!

    SvaraRadera