20110515

vill du också ha en egen trädgårdsritning?



den här gjorde jag förra året i programmet illustrator (som inte alla har).
jag håller förresten på att uppdatera den. men det tar tid!

nu hittade jag en smart grej.
det är en konkurrerande reklambyrå till mitt jobb (men jag tycker sidan är så bra så jag struntar i det) som tillsammans med gardena gjort en lurig sida.

pampaadapam!
nu kan du göra din egna trädgårdsritning,
ett litet program där du lätt kan få en liknande som du ser ovan.
(såklart vill dom sälja sprinklersystem.)
men det är ju inget tvång.

kolla bara!

sen är det bara att rita på.

2 kommentarer:

  1. Vill också ha!

    Tack för tipset - jag ska genast kolla in.

    Hälsar Åsa

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset...var inne och kikade...
    Ha det bra ;)

    SvaraRadera