20110629

nästa gång det regnar...


...ska jag göra något som jag började med för någon månad sedan.
jag uppdaterade min trädgårdsritning och växtlista.
men blogger dök och det jag hade lagt in sparades inte.
jag brukar spara alla taggar på växterna jag köper så att jag ska veta vad det är i framtiden.
nu är det både denna sommaren och förra sommarens växter som ska in.
men i morgon ska det bli fint väder igen och då kan jag så länge glutta på mina rosa rosenskäror som jag sådde.
dom blommar på för fulla muggar!

4 kommentarer:

  1. Men jag måste ju få säga du tar ju helt fantastiska bilder!!!! Ha en fin dag /Gela

    SvaraRadera
  2. Som sagt, ljuvlig bild! Och så roligt att se alla dahliabarnen, tänka tt de blir så olika, ett litet under i sig:-)
    Hörrnu goa frun, jag vill att du länkar dig hos mig idag. Länka gärna tillbaks, så att fler kan göra samma sak, så får vi en braig zonindelad blogglista såsmåningom:-)

    Ha det gott, kramkram H.

    SvaraRadera
  3. those are so wonderful green photos.
    enjoying your post.

    SvaraRadera