20120128

intervju.


bild: dwell
i veckan fick jag mejl från en skribent som gjorde en kundtidning för bolistbutikerna.
dom skulle i nästa nummer skriva om att anlägga nya trädgårdar och förvalta gamla.
dom kände till min blogg och undrade om hon kunde få intervjua mig om det senare.
några gånger har stylister/fotografer frågat om dom får lov att göra reportage här. men jag har alltid sagt nej eftersom jag vet hur mycket jag skulle känna mig tvungen att fixa innan.
men nu var det en telefonintervju som gällde och att jag skulle sälja några bilder till dom.
lätt som en plätt!
kändes lite konstigt att snacka om sig själv i 45 minuter.
lite som om jag varit otrevlig som inte frågat henne om något.
mysko känsla.
vi får se vad det blir av artikeln.

stay tuned.

1 kommentar:

  1. Grattis! Måste kännas både spännande och kul:)
    Ha det bra!

    SvaraRadera