20130424

terapifoto. så jag egentligen vill se dom små rackarna...


tror att detta är någon slags sjuk form av terapi för mig.

när jag kom hem i eftermiddags tog jag fram kamera och stativ. den lilla vilde lugnades ner med pippi långstrump. (det visade sig senare att den extremt lugna approachen berodde på feber och inte alls på pippi) och jag plåtade rådjur igen.  nu i mer avskalad förm så att säga.
som jag gärna hade velat se dom.

googlade rådjursstängsel idag.
kan bara säga en sak.

jag har en plan.



2 kommentarer:

  1. en plan är bra. rådjursstängsel likaså. 1,80 behövs för att de säkert inte ska kunna ta sig in. jag skulle gladeligen hägnat in hela vår trädgård men med tanke på höjdskillnaderna här hemma så är det inte bara-bara om man säger så. istället blev det en fristad på 100 kvm köksträdgård. lång näsa till rådjuren där inne i alla fall. fast jag hade helst sluppit dem helt så klart...
    lycka till med rådjurskampen
    hälsar åsa

    SvaraRadera
  2. Himla fina bilder du bjuder på... lycka till med din plan!

    SvaraRadera